BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

18.07.10 г.

Time is going by so much faster than I.

Като вляза в хола, се сещам за края на миналия юли. Беше много хубав период. Лягах си към 5-6, иначе си пишех с разни хора, ровех се из разни стари форуми...
Помня един път, в Ля-ля-то (общият чат на компанията от даскало), бяхме аз, Михи и Веси, и си писахме до към 4, а аз бях попаднала (хич не помня откъде) на някакъв стар форум и го разглеждах доста обстойно, и бях забелязала един или два потребителя, които ги имаше и в Хекса. Легнах си в шест, като преди това излязох на терасата, гледах разсъмващото се небе, и слушах Welcome to My Life (не ме питайте защо тая депресаркса песен, тогава хич не ме депресираше), заспах на айпод, слушайли Никълбек.
Много обичах така. Преди да заспя да изляза и да гледам през терасата. И сега не мога да погледна през тази тераса без да се сетя за тогава, което не ми се отразява добре, защото тогава беше прекрасно, а сега меко казано не е, а... аз просто обожавам да се сдухвам, защото не е някой минал период от време. Като не е задължително този период да е бил хубав, но ако е бил, е още по-зле.
Ха, да, май пропуснах да спомена, че някои хора явно остават с впечатлението, че хобито ми е да се депресирам. Което е интересно. Защото, от адски много време, искам само да си припомня какво значи да бъда щастлива. Мисля, че съм забравила чувството... и всъщност, дори не съм сигурна дали някога изобщо съм го имала. Смисъл, знам, че съм, и веднага мога да почвам да изброявам, но... Просто така се чувствам.
Ох, защо си мислех, че с лятната ваканция всичко ще стане по-добре? Не, всъщност, не си го мислех - бях сигурна, че няма, но ми беше само за липсата на изперкване покрай училище. Само дето... май изперкването покрай училище отчасти ме е спасявало от (прекалено тотално) изперкване по всичко друго. И в двата случая имам усещането, че си прецаквам живота, само че различни аспекти от живота ми, ха. Поне знам в какво със сигурност ме бива. Да прецаквам всичко! Това е природен талант, сериозно. Мисля, че хората и да се стараят, не биха се справяли толкова добре като мен. Хубаво е да знам, че поне нещо правя по-добре от средностатистическите хора!.. не, всъщност, в случая, не е.
Баси, от не знам колко часа (всъщност, цял ден) си въртя песните от Lebe Lauter. Не омръзват. И много си харесах някои, които преди не ми правеха особено впечатление.
Еви ми разправя за някакъв филм (Timer) и ми прозвучи интересно. Е... ще го тегля като се върна в София. С тоя нет тука, абсурд.
И си писах с Деси. И двете си казахме, че май не сме играли федербал от три години, хах. xD Понякога ми липсват Деси и Ивчето.
О, между другото, щях да отбелязвам нещо... Нали бях написала в предния пост, че всички лета съм си прекарала в апартамента на баба ми, освен 2008 и 2009 (е, и 2010, очевидно). Всъщност, и 2006 също така. Сега не ми се обяснява защо. 'Защо' частта е много прецакана. Иначе, тогава, в бившия апартамент на баща ми... и то беше хубаво лято.

[2:54:24 AM] Mindreader каза: ооо...
[2:54:45 AM] Mindreader каза: тя майка ми все се оплаква, че е трябвало да ме кръстят Траяна, за да си трая
[2:54:51 AM] Mindreader каза: така са мислели да ме кръстят
[2:54:54 AM] Noonshine каза: (rofl)
[2:55:01 AM] Mindreader каза: ма нъц.. Виктория, да се чувам
[2:55:44 AM] Noonshine каза: а мен как е трябвало да ме кръстят? хмм.. how about, Разумка, or smth?
[2:55:45 AM] Noonshine каза: :D
[2:55:48 AM] Noonshine каза: Мозъчка?
[2:55:50 AM] Noonshine каза: :D
[2:55:51 AM] Mindreader каза: (rofl)
[2:56:08 AM] Mindreader каза: хм... не мисля, че има такива имена
[2:56:12 AM] Noonshine каза: жалко
[2:56:13 AM] Noonshine каза: :D:D
[2:56:27 AM] Noonshine каза: Умослава?
[2:56:30 AM] Noonshine каза: (think)

Доколкото знам, "Елена" май значеше светлина, или нещо такова. Ха... NoonSHINE... Мда... WinterSHINE... А по едно време даже си мислех да е прекръстя на FailSHINE, но реших, че ще е прекалено. xD А и fail-овете не светят... а, не всъщност. Светят си. Сигнало червени лампички: FAIL! FAIL! FAIL! YOU'RE SUCH A BLOODY EPIC FAIL!.. FAIL!.. FAIL! И така де, да, схванах си мисълта. Whatevershine...
Трябва да взема да си дочета книгите, които съм започнала. А после и книгите, които Хез ми даде, за да мога да й върна поне една-две от тях следващия път като ходя във Варна (което ще е 20 и някой).
Спи ми се. Sleepshine. Мда... нещо не искам да съм Insomniashine, защото в момента наистина ми се спи. Ох, само да имаше радио... Radioshine. Radio1shine. xDD
Blah... Whatevershine е най-актуалното за момента, май. А искам да съм пак Wintershine... Мисля, че харесвах Wintershine повече от Noonshine... Смисъл, не точно като ник (защото звучи по-неоригинално, да, така е), ами... Като това, което бях, като бях Wintershine. Но после станах Wintershine`2010 и беше скапано. xD Искам си Wintershine от ноември и декември. За януари 2010 бях писала, че претендира за най-гаден месец в живота ми. Overstatement, much? Понеже, както бях отблелязала по повод това, не помня къде вече, "Той може да си претендира колкото си иска, но най-гадния месец в живота ми си остава декември 2008". Или бях казала ноември 2008. Е, все там. Те са все там и двата. Само дето ноември не беше толкова зле до 20 и някой, а декември от 20 и някой почна да става поносим.
Nostalgiashine. Липсва ми Коледната ваканция. За нея два месеца се надявах, че ще бъде спасение. И беше.
Goodnightshine.